wtorek, 18 września 2012

Pierwsza wymianka za płoty ;-)

Niedawno dołączyłam do tej społeczności, ale coraz bardziej mi się podoba :-)
Odkryłam bardzo szybko, ze tworzące dziewczyny posiadające bloga od czasu do czasu organizują candy - każdy kto spełni określone warunki może wziąć udział w losowaniu nagrody, najczęściej jest nią to co dana blogerka potrafi najlepiej. Kilka razy już próbowałam i brałam udział w candy, niestety na razie bez powodzenia, ale nie tracę nadziei. To fajny sposób na zapoznanie się z dziełami innych, na rozreklamowanie bloga i siebie, podoba mi się.

Skoro nie udało mi się jak dotąd nic wygrać, wzięłam udział w Wymiance Księżycowej (tematem był księżyc i wszystko co się z nim kojarzy), przynajmniej miałam pewność, że prezent otrzymam, bo losowane będą tylko pary, które mają sobie wzajemnie przygotować niespodziankę ;-) Moją parą była Monika, która prowadzi bloga Ulotne Chwile. Monika tworzy piękne rzeczy!
Przygotowała dla mnie dużo smakowitych kąsków :-) miałam okazję zapoznać się z rzeczami zrobionymi w technikach, które są dla mnie prawie nieznane. Wszystko dopracowane w najmniejszym szczególe! Jestem bardzo zadowolona z jej prezentów!



To moja pierwsza wymianka i chyba wpadnę w nałóg, bo to bardzo fajny sposób na podzielenie się z innymi swoją pasją i przy okazji na długo poprawia nastrój.

Moje prezenty dla Moniki wydają mi się 'blade' przy jej prezencie... 


Głównym prezentem były kolczyki z sutaszu, ciężko było nawiązać do księżyca, ale granat to kolor nocy, do tego srebrne akcenty. Mam nadzieję, że kolczyki przypadły do gustu nowej właścicielce, myślę że nadają się do noszenia i do jeansów i do eleganckiej sukienki.





4 komentarze:

  1. Witaj Agnieszko:)
    Jeszcze raz dziękuję za Twój prezent -jestem z niego bardzo zadowolona:)wszystko cudne:)
    Ściskam cieplutko i jeszcze raz dziękuję za wspaniałą wymiankę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. PS ja moją wymianką pochwalę się niebawem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny Wy macie złote ręce ! Podziwiam wszystkie Wasze prace,a Twoje,Aga sutaszowe wyroby sa PRZEPIĘKNE !!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-)