czwartek, 1 sierpnia 2013

Rzutem na taśmę, czyli w ostatniej chwili ;-)

W domu malowanie, bałagan i mnóstwo pracy, mimo tego postanowiłam się sprężyć i spróbować sił w wyzwaniu Lift Summer Crafts:


Konkurencja jest duża i prace piękne, szans więc nie mam żadnych, ale bardzo chciałam spróbować.
Autorką projektu, na którym sutaszystki miały się wzorować jest SAADIA.
Moja propozycja na wyzwanie:







Ponieważ skończyłam kilka minut temu, nie miałam już czasu żeby lepsze zdjęcia zrobić. Postaram się ją pokazać za kilka dni w lepszym świetle.

6 komentarzy:

  1. Ładne!!! :) powodzenia! trzymam kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że Ci się podoba. Na wyróżnienie nie liczę, ale bardzo chciałam wziąć udział w wyzwaniu, no i mam dzięki temu nową bransoletkę :D ostatnio bez dodatkowej motywacji nie mogę się zebrać do igły.

      Usuń
  2. Dziękuję za udział w wyzwaniu sutaszowym Lift Summer Crafts! :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zestawienie kolorów. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-)